آشنایی با ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D (بخش دوم)
نوشته شده توسط : والریا

موتور EcoSilence Drive

این موتور به جای برس‌های کربنی معمول دارای یک آهن‌ربای دائمی بوده و هیچ اصطکاک مکانیکی ندارد که همین موضوع باعث می‌شود تا بدون اتلاف انرژی کار کند. این طراحی همچنین موجب می‌شود تا این دستگاه نیاز به تعمیر و نگه‌داری بسیار کمتری پیدا کند و برای مدتی طولانی بدون هیچ مشکلی کار کند. استفاده از این موتور کاهش صدای دستگاه در زمان کار کردن را نیز در پی دارد که کمک می‌کند تا بتوان در زمان شستن ظروف از داشتن یک ماشین ظرفشویی کم‌صدا در خانه لذت برد.

گزینه نیمه پر Half Load

این گزینه‌ی ماشین برای زمانی است که نمی‌خواهیم تا پر شدن کامل آن صبر کنیم. در این گزینه قابل فعال شدن، می‌توان ماشین را نصف ظرفیت به کار انداخت تا هم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود و هم وقت کمتری صرف شود.

شستشوی سریع با VarioSpeed Plus

VarioSpeed Plus یکی از گزینه‌های این دستگاه بوده که می‌توان آن را در بسیاری از برنامه‌های شستشو فعال کرد. این گزینه باعث می‌شود تا دستگاه مقادیر زیادی از ظروف را در مدت کوتاهی به خوبی تمیز کند. در واقع این گزینه که با یک دکمه قابل دسترسی بوده، زمان آب‌کشی را تا 66 درصد کاهش می‌دهد و همچنان ظروفی تمیز را به شما تحویل می‌دهد تا در مواقع مانند مهمانی‌ها بتوانید به سرعت ظروف خود را تمیز کنید.

مبدل حرارتی Heat Exchanger

مبدل حرارتی به کار رفته در این دستگاه باعث می‌شود تا بتوان ظروف شیشه‌ای باارزش را با خیالی راحت از سالم ماندن ‌آن‌ها شست. در واقع این دستگاه آب مورد استفاده برای آب‌کشی را از قبل در تانک خود گرم می‌کند تا از شوک‌های دمایی و خراب شدن ظروف شیشه‌ای جلوگیری شود.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D , قیمت ماشین ظرفشویی توکار , ابعاد ماشین ظرفشویی توکار بوش , ماشین ظرفشویی توکار 13 نفره بوش , قیمت ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: